A

A
I A

poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Od Spectry do Shrew


-Wiesz że twoja siostra jest starsza więc to ona będzie Alfą w waszej nowej watasze. 
-Wiem, tato i choć niezbyt mi się to podoba to akceptuję to.
-Pilnuj swojej siostry, czasem ma głupie pomysły o czym wiesz.
-Będę
-W chwilach gdy będzie knuła swoje spiski bądź dla niej głosem rozsądku 
-Dobrze 
-A teraz dołącz do swojej siostry i uciekaj 
-Żegnaj
-Pa -ojciec spojrzał na mnie smutnym wzrokiem i wrócił do walki.
Ja spojrzałam na Shrew żegnającą mamę i podeszłam do nich
-Idźcie już -powiedziała widząc mnie.
Moja siostra pobiegła w głąb lasu a ja spojrzałam ostatni raz na rodziców. Westchnęłam i podążyłam za siostrą.
- Co robimy? - Spojrzałam na Shrew .
- No jasne że dołączamy na wojnę! - Zawołała
 - Zwariowałaś?- Możliwe 
Nie była w pełni zdecydowana więc używając mocy sprawiła by odechciało jej się walczyć .- Na mnie to nie działa - Wiedziałam że odechciało jej się, a teraz tak tylko mówi
- I tak idziemy
-Chce ci się?
 Tak-
 To masz problem - warknęłam
-Wiem - powiedziała i ruszyła przed siebie
 ~Dlaczego mnie to spotyka?
~ Bo tak
Biegłyśmy dalej w głąb lasu...


Shrew?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz